Ne vÅ¡ichni zákaznÃci rozumà vÅ¡em výrobkům a mnohdy se tak chtÄ›jà na nÄ›co zeptat. ÄŒekat vÅ¡ak nÄ›kolik hodin na odpovÄ›Ä je velmi nepÅ™Ãjemné a mnohdy se tak může stát, že radÄ›ji odejdou ke konkurenci. Pokud vÅ¡ak chcete svým zákaznÃkům nabÃdnout co možná nejlepÅ¡Ã služby, využÃvejte náš skvÄ›lý Helpdesk systém TaskPool, který vám nejen usnadnà práci, ale také zlepÅ¡Ã vztah mezi vámi a zákaznÃkem. DÃky naÅ¡emu skvÄ›lému systému tak nemusà zákaznÃk na odpovÄ›Ä Äekat a to dÃky snadnému filtrovánà a seÅ™azovánà pÅ™ÃchozÃch dotazů.
Nenechte se zahltit velkým množstvÃm dotazů
Do emailové stránky chodà nejen dotazy zákaznÃků, ale také různé jiné emaily, které vám pak mohou ve vÅ¡ech emailech vytvoÅ™it zmatek. Tento problém má vÅ¡ak snadné Å™eÅ¡enà a tÃmto Å™eÅ¡enÃm je náš Helpdesk TaskPool, který nabÃzà snadnou správu vÅ¡ech zákaznických dotazů a může vám uÅ¡etÅ™it nejen Äas, ale také penÃze. Již nikdy tak vaÅ¡i zákaznÃci nemusà Äekat i nÄ›kolik dnÃ, aniž by jim nÄ›kdo odpovÄ›dÄ›l a vy zároveň můžete nabÃzet ty nejlepÅ¡Ã služby, dÃky kterým se k vám budou zákaznÃci stále vracet.