Každá firma, bez ohledu na kvalitu či typ svých výrobků, potřebuje určitou míru propagace. Je to jen pochopitelné, koneckonců nikdo si nekoupí váš produkt, pokud neví, že je na trhu, a jaké jsou jeho přednosti oproti konkurenci.
Avšak dostat jméno své firmy mezi lidi není zrovna jednoduché. I proto přichází marketingová oddělení s nejrůznějšími strategiemi, jak toho dosáhnout. Jejich volba záleží na typu výrobku, cílové skupině zákazníka i finančních možnostech dané firmy.
Je pravdou, že tou asi nejznámější je klasický televizní reklamní spot. A je pravdou, že má rozhodně největší dosah, ačkoliv internetová reklama se s velkou pravděpodobností ukáže v budoucnu jako účinnější. Ovšem to neznamená, že se jedná o jedinou možnost.
Dále je to rozdávání či prodej nejrůznějších předmětů, ať už se jedná o drobnosti jako jsou klíčenky či propisky, nebo o větší věci, jako například oblečení. A zde se právě mnozí podnikatelé ptají, zda náhodou není výhodnější reklamní textil místo reklamy v TV Promotextilie. Avšak ačkoliv by se zdálo, že odpověď je jednoznačná, není tomu tak vždy.
Jistě, televizní reklama má rozhodně větší dosah, avšak ten se, jak již bylo řečeno, stále zmenšuje. Především mladí lidé již na televizi prakticky nekoukají. A to není zdaleka vše, co účinnost tohoto typu propagace ovlivňuje.
Musíme totiž počítat také s tím, že pokud nemáme dostatek peněz na vytvoření skutečně kvalitního spotu, ať už co se do nápadu či provedení týče, pak výsledek nebude rozhodně žádoucí. Špatně provedená reklama může totiž potenciální zákazníky od koupě spíše odradit, a to je něco, co nechceme.
V těchto případech se tedy mnohem více vyplatí investovat do reklamního textilu. Pokud jej budeme správně propagovat, například mu dáme nálepku limitované edice či luxusního zboží, pak si můžeme být jisti, že pozornost rozhodně upoutá – a to za mnohem méně peněz.
To samozřejmě neznamená, že by se tyto dva typy propagace nemohly doplňovat. Pokud máme dostatečný rozpočet, pak budou naopak výsledky ještě mnohem lepší – a to znamená i vyšší zisk.